Всеукраїнські безкоштовні телефони довіри


Всеукраїнська дитяча лінія "Телефон довіри" (кваліфікована консультація психологів, юристів, педагогів - дітям, батька)

0 800 500 21 80

Національна "гаряча лінія" з питань насильства та захисту прав дітей

0 800 500 33 50

Телефонна "гаряча лінія" Міністерства освіти та науки України (працює з 10.00 до 17.00)

(044) 279 35 74

Національна лінія Телефону Довіри з проблем ВІЛ/СНІД

0 800 500 45 10

Консультація з питань всиновлення, створення дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім'ї

0 800 505 43 30

Цілодобово, анонімно, безкоштовно Національна "гаряча лінія" по запобіганню торгівлі людьми у Києві

0 800 500 22 50

Цілодобовий телефон довіри Київського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

(044) 451 54 51

Телефон довіри для дітей та підлітків

(анонімно та безкоштовно. Працює з 9.00 до 21.00)

(044) 515 23 74

Київський центр роботи з жінками

(044) 489 44 48

Медико-психологічна служба довіри

(044) 456 17 25

БЕЗКОШТОВНІ «ГАРЯЧІ» ТЕЛЕФОННІ ЛІНІЇ ДОВІРИ

Основна мета Телефону Довіри - дати можливість будь-якій людині, яка знаходиться в кризовому душевному стані, отримати кваліфіковану, своєчасну психологічну підтримку по телефону.
Ці служби забезпечують особам в тяжкій ситуації негайний телефонний зв'язок із співчутливим анонімним слухачем, який володіє особливою технікою роботи з абонентом по телефону. Зазвичай це психологи, психіатри, психотерапевти. У деяких кризових центрах до такої роботи залучають волонтерів.
Існують дві позиції в розумінні суті «Телефонів Довіри»: професійна і волонтерська. Зараз в Україні існують обидва типи («Підліткові телефони довіри», «Молодіжні лінії» - приклад волонтерської моделі), проте все частіше з'являються змішані моделі. Професіонал-психолог в цьому випадку об'єднує в собі і професійні якості (знання, уміння, володіння спеціальними методами консультування), і волонтерські (уміння слухати, співпереживати, бути автентичним і щирим у вислові своїх відчуттів).
Психологічна допомога по телефону має ряд переваг. По-перше, вона доступна, оскільки більшість «Телефонів Довіри» працюють щодня і цілодобово, а саме звернення по телефону можливе в тих випадках, коли не можна зустрітися з консультантом особисто. По-друге, консультації по «Телефону Довіри» безкоштовні. По-третє, дотримується анонімність як абонента, так і консультанта, і конфіденційність спілкування гарантується.
Нарешті, Телефон Довіри призначений не для організації традиційної психотерапії, а головним чином для того, щоб людина, що зазнає труднощів, могла знайти співбесідника, позбавитися від виниклої емоційної напруги, поділитися своїми переживаннями, отримати підтримку для зміни свого пригніченого емоційного стану. Розмова з консультантом дозволяє багатьом не залишитися наодинці зі своїми відчуттями.

Національна «Гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей

0-800-500-33-5386

Національна «Гаряча лінія» з проблем ВІЛ/СНІД

0-800-500-45-10

Національна «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми

0-800-500-22-5

Безкоштовно, анонімно, конфіденційно.

ТЕБЕ ВИСЛУХАЮТЬ! ЗРОЗУМІЮТЬ! ПІДТРИМАЮТЬ!


Кiлькiсть переглядiв: 131